Raffaghelli, Juliana Elisa
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.053
EU - Europa 453
AS - Asia 104
AF - Africa 8
SA - Sud America 7
OC - Oceania 3
Totale 1.628
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.051
IT - Italia 214
SE - Svezia 91
UA - Ucraina 63
CN - Cina 56
FI - Finlandia 26
VN - Vietnam 20
SG - Singapore 17
DE - Germania 13
GB - Regno Unito 11
BG - Bulgaria 10
NL - Olanda 9
NO - Norvegia 5
CO - Colombia 4
FR - Francia 4
GR - Grecia 4
AU - Australia 3
ZA - Sudafrica 3
AT - Austria 2
BN - Brunei Darussalam 2
EC - Ecuador 2
IR - Iran 2
MA - Marocco 2
SA - Arabia Saudita 2
BD - Bangladesh 1
CA - Canada 1
CL - Cile 1
IL - Israele 1
KE - Kenya 1
MN - Mongolia 1
MU - Mauritius 1
MX - Messico 1
MY - Malesia 1
RU - Federazione Russa 1
RW - Ruanda 1
TR - Turchia 1
Totale 1.628
Città #
Chandler 202
Jacksonville 140
Fairfield 67
San Mateo 66
Wilmington 52
Ashburn 50
Ann Arbor 44
Princeton 41
Trento 40
Woodbridge 39
Houston 33
Seattle 28
Beijing 17
Rome 17
Boardman 16
Dong Ket 16
Cambridge 14
Dearborn 14
New York 12
Lawrence 11
Sofia 10
San Diego 8
Dallas 6
Falls Church 5
Hull 5
Singapore 5
Verona 5
Florence 4
Hefei 4
Kunming 4
Nanjing 4
Oslo 4
Venezia 4
Acireale 3
Cavarzere 3
Helsinki 3
Mestre 3
Metamórfosi 3
Norwalk 3
Pretoria 3
Shanghai 3
Turin 3
Utrecht 3
Vicenza 3
Amsterdam 2
Bandar Seri Begawan 2
Bologna 2
Bozen 2
Brisbane 2
Casablanca 2
Catania 2
Cologno Monzese 2
Düsseldorf 2
Figino 2
Jeddah 2
Lurano 2
Milan 2
Ningbo 2
Palermo 2
Perugia 2
Quito 2
Rubano 2
Tappahannock 2
Viterbo 2
Zhengzhou 2
Acerra 1
Albinea 1
Altamura 1
Apo 1
Augusta 1
Baotou 1
Bolzano 1
Caltagirone 1
Changsha 1
Chenzhou 1
Como 1
Conegliano 1
Daiano 1
Dimaro 1
Falkenstein 1
Ferrara 1
Fuzhou 1
Gaiarine 1
Genoa 1
Guangzhou 1
Hebei 1
Hvittingfoss 1
Isfahan 1
Izmir 1
Jiaxing 1
Jinan 1
Kigali 1
Kuala Lumpur 1
Lanzhou 1
Legnaro 1
Melbourne 1
Meru 1
Mexico City 1
Montecastrilli 1
Montréal 1
Totale 1.097
Nome #
Massive Open Online Courses (MOOC): tensioni tra innovazione e qualità. Tendenze, dibattiti e qualità dei MOOC come esperienza formativa. --- Massive Open Online Courses (MOOC). Tensions between innovation and quality. Moocs as learning experiences: trends, challenges and quality issues. 192
Forward-oriented designing for learning as a means to achieve educational quality 134
Integrating MOOCs in physics preliminary undergraduate education: beyond large size lectures 105
The dark side of the MOOC. La qualità degli apprendimenti nell‘ esperienza degli studenti 104
Il maharaja, l’elefante e la qualità dell’(e)Learning 99
La qualità dell'eLearning. Un approccio qualitativo per l'analisi dei feedback degli studenti e dei docenti 77
Collaborative learning design: university teachers interactions to support quality teaching in blended courses 71
Learners generated content and openness of educational practices: quality of eLearning as joint venture 71
La voce degli studenti per la qualità dell'eLearning nella formazione universiitaria: un approccio partecipativo 67
Mediated quality: an Approach for the eLearning quality in higher education 65
Prefazione 60
Quality as perceived by learners is it the dark side of the MOOCs? 58
La mediación del proceso de Learning Design como aporte a la calidad del aprendizaje en red 56
Building quality of eLearning in higher education: an approach to students’ quality literacy. 54
Scholarship of teaching and learning per una didattica universitaria di qualità 53
Scholarship of Teaching and learning per una didattica universitaria di qualità 51
Quality teaching matters: perspectives on quality teaching for the modernization of higher education. A position paper 51
Implementing quality eLearning in higher education: change efforts, tensions and contradictions 51
Opening-up higher education. A case study 48
Fuori orario. Il tempo docente nella didattica online. 46
Per una cultura di qualità: valutazione partecipata e apertura di contenuti generati dagli utenti nella didattica online. For a culture of quality. Partecipatory evaluation and opening towards learners' generated content in online teaching 44
Participatory and constructivist-evaluation as part of eLearning quality: a case study 44
Quality that complex issue: collaborative design for quality networked learning in HE 41
Opening-up higher education. Analisi di strategie attraverso un caso di studio 38
Students’ Role in Academic Development: Patterns of Partnership in Higher Education 13
Students’ perceptions on different sources of self-feedback 5
Totale 1.698
Categoria #
all - tutte 6.413
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 1.202
Totale 7.615


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020240 0 3 27 11 31 13 44 20 34 26 16 15
2020/2021238 9 29 3 24 26 21 8 6 23 9 39 41
2021/2022264 6 39 3 25 2 9 4 69 15 33 12 47
2022/2023346 46 46 8 62 28 62 7 23 45 1 9 9
2023/2024162 13 19 5 12 14 35 15 15 3 6 6 19
2024/20254 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 1.698