Raffaghelli, Juliana Elisa
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.052
EU - Europa 444
AS - Asia 91
AF - Africa 8
SA - Sud America 7
OC - Oceania 3
Totale 1.605
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.050
IT - Italia 206
SE - Svezia 91
UA - Ucraina 63
CN - Cina 56
FI - Finlandia 26
VN - Vietnam 20
DE - Germania 12
GB - Regno Unito 11
BG - Bulgaria 10
NL - Olanda 9
NO - Norvegia 5
SG - Singapore 5
CO - Colombia 4
FR - Francia 4
GR - Grecia 4
AU - Australia 3
ZA - Sudafrica 3
AT - Austria 2
BN - Brunei Darussalam 2
EC - Ecuador 2
MA - Marocco 2
SA - Arabia Saudita 2
BD - Bangladesh 1
CA - Canada 1
CL - Cile 1
IL - Israele 1
IR - Iran 1
KE - Kenya 1
MN - Mongolia 1
MU - Mauritius 1
MX - Messico 1
MY - Malesia 1
RU - Federazione Russa 1
RW - Ruanda 1
TR - Turchia 1
Totale 1.605
Città #
Chandler 202
Jacksonville 140
Fairfield 67
San Mateo 66
Wilmington 52
Ashburn 50
Ann Arbor 44
Princeton 41
Trento 40
Woodbridge 39
Houston 33
Seattle 28
Beijing 17
Rome 17
Boardman 16
Dong Ket 16
Cambridge 14
Dearborn 14
New York 12
Lawrence 11
Sofia 10
San Diego 8
Dallas 6
Falls Church 5
Hull 5
Verona 5
Florence 4
Hefei 4
Kunming 4
Nanjing 4
Oslo 4
Venezia 4
Acireale 3
Cavarzere 3
Helsinki 3
Mestre 3
Metamórfosi 3
Norwalk 3
Pretoria 3
Shanghai 3
Turin 3
Utrecht 3
Vicenza 3
Amsterdam 2
Bandar Seri Begawan 2
Bologna 2
Bozen 2
Brisbane 2
Casablanca 2
Cologno Monzese 2
Düsseldorf 2
Figino 2
Jeddah 2
Milan 2
Ningbo 2
Perugia 2
Quito 2
Rubano 2
Tappahannock 2
Viterbo 2
Zhengzhou 2
Acerra 1
Albinea 1
Altamura 1
Apo 1
Augusta 1
Baotou 1
Bolzano 1
Caltagirone 1
Changsha 1
Chenzhou 1
Como 1
Conegliano 1
Dimaro 1
Falkenstein 1
Fuzhou 1
Gaiarine 1
Genoa 1
Guangzhou 1
Hebei 1
Hvittingfoss 1
Izmir 1
Jiaxing 1
Jinan 1
Kigali 1
Kuala Lumpur 1
Lanzhou 1
Legnaro 1
Melbourne 1
Meru 1
Mexico City 1
Montecastrilli 1
Montréal 1
Mountain View 1
Munich 1
New Bedfont 1
Padova 1
Palermo 1
Parma 1
Pescara 1
Totale 1.090
Nome #
Massive Open Online Courses (MOOC): tensioni tra innovazione e qualità. Tendenze, dibattiti e qualità dei MOOC come esperienza formativa. --- Massive Open Online Courses (MOOC). Tensions between innovation and quality. Moocs as learning experiences: trends, challenges and quality issues. 191
Forward-oriented designing for learning as a means to achieve educational quality 133
The dark side of the MOOC. La qualità degli apprendimenti nell‘ esperienza degli studenti 104
Integrating MOOCs in physics preliminary undergraduate education: beyond large size lectures 104
Il maharaja, l’elefante e la qualità dell’(e)Learning 98
La qualità dell'eLearning. Un approccio qualitativo per l'analisi dei feedback degli studenti e dei docenti 71
Collaborative learning design: university teachers interactions to support quality teaching in blended courses 70
Learners generated content and openness of educational practices: quality of eLearning as joint venture 70
La voce degli studenti per la qualità dell'eLearning nella formazione universiitaria: un approccio partecipativo 67
Mediated quality: an Approach for the eLearning quality in higher education 65
Prefazione 59
Quality as perceived by learners is it the dark side of the MOOCs? 58
La mediación del proceso de Learning Design como aporte a la calidad del aprendizaje en red 56
Scholarship of teaching and learning per una didattica universitaria di qualità 53
Building quality of eLearning in higher education: an approach to students’ quality literacy. 53
Scholarship of Teaching and learning per una didattica universitaria di qualità 51
Quality teaching matters: perspectives on quality teaching for the modernization of higher education. A position paper 50
Implementing quality eLearning in higher education: change efforts, tensions and contradictions 50
Opening-up higher education. A case study 47
Fuori orario. Il tempo docente nella didattica online. 46
Participatory and constructivist-evaluation as part of eLearning quality: a case study 44
Per una cultura di qualità: valutazione partecipata e apertura di contenuti generati dagli utenti nella didattica online. For a culture of quality. Partecipatory evaluation and opening towards learners' generated content in online teaching 43
Quality that complex issue: collaborative design for quality networked learning in HE 40
Opening-up higher education. Analisi di strategie attraverso un caso di studio 38
Students’ Role in Academic Development: Patterns of Partnership in Higher Education 10
Totale 1.671
Categoria #
all - tutte 5.582
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 1.003
Totale 6.585


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201928 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 13
2019/2020247 7 3 27 11 31 13 44 20 34 26 16 15
2020/2021238 9 29 3 24 26 21 8 6 23 9 39 41
2021/2022264 6 39 3 25 2 9 4 69 15 33 12 47
2022/2023346 46 46 8 62 28 62 7 23 45 1 9 9
2023/2024139 13 19 5 12 14 35 15 15 3 6 2 0
Totale 1.671