Raffaghelli, Juliana Elisa

Raffaghelli, Juliana Elisa  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 25 (tempo di esecuzione: 0.036 secondi).
Titolo Anno di pubblicazione Autori Unitn File
Building quality of eLearning in higher education: an approach to students’ quality literacy. 1-gen-2013 Ghislandi, Patrizia Maria MargheritaRaffaghelli, Juliana Elisa
Collaborative learning design: university teachers interactions to support quality teaching in blended courses 1-gen-2014 Ghislandi, Patrizia Maria MargheritaRaffaghelli, Juliana Elisa
Forward-oriented designing for learning as a means to achieve educational quality 1-gen-2015 Ghislandi, Patrizia Maria MargheritaRaffaghelli, Juliana Elisa
Fuori orario. Il tempo docente nella didattica online. 1-gen-2017 Raffaghelli, J. E.P. M. M. Ghislandi +
Il maharaja, l’elefante e la qualità dell’(e)Learning 1-gen-2014 Ghislandi, Patrizia Maria MargheritaRaffaghelli, Juliana Elisa
Implementing quality eLearning in higher education: change efforts, tensions and contradictions 1-gen-2012 Ghislandi, Patrizia Maria MargheritaRaffaghelli, Juliana Elisa
Integrating MOOCs in physics preliminary undergraduate education: beyond large size lectures 1-gen-2018 Juliana RaffaghelliPatrizia GhislandiLuisa CanalRocco Micciolo +
La mediación del proceso de Learning Design como aporte a la calidad del aprendizaje en red 1-gen-2012 Ghislandi, Patrizia Maria MargheritaRaffaghelli, Juliana Elisa
La qualità dell'eLearning. Un approccio qualitativo per l'analisi dei feedback degli studenti e dei docenti 1-gen-2012 Ghislandi, Patrizia Maria MargheritaRaffaghelli, Juliana ElisaCumer, Federica
La voce degli studenti per la qualità dell'eLearning nella formazione universiitaria: un approccio partecipativo 1-gen-2013 Ghislandi, Patrizia Maria MargheritaRaffaghelli, Juliana Elisa
Learners generated content and openness of educational practices: quality of eLearning as joint venture 1-gen-2013 Raffaghelli, Juliana ElisaGhislandi, Patrizia Maria MargheritaMattei, Antonio
Massive Open Online Courses (MOOC): tensioni tra innovazione e qualità. Tendenze, dibattiti e qualità dei MOOC come esperienza formativa. --- Massive Open Online Courses (MOOC). Tensions between innovation and quality. Moocs as learning experiences: trends, challenges and quality issues. 1-gen-2013 Ghislandi, Patrizia Maria MargheritaRaffaghelli, Juliana Elisa
Mediated quality: an Approach for the eLearning quality in higher education 1-gen-2013 Ghislandi, Patrizia Maria MargheritaRaffaghelli, Juliana ElisaYang, Nan
Opening-up higher education. A case study 1-gen-2013 Ghislandi, Patrizia Maria MargheritaRaffaghelli, Juliana ElisaJob, Remo
Opening-up higher education. Analisi di strategie attraverso un caso di studio 1-gen-2013 Ghislandi, Patrizia Maria MargheritaRaffaghelli, Juliana Elisa
Participatory and constructivist-evaluation as part of eLearning quality: a case study 1-gen-2012 Ghislandi, Patrizia Maria MargheritaRaffaghelli, Juliana Elisa
Per una cultura di qualità: valutazione partecipata e apertura di contenuti generati dagli utenti nella didattica online. For a culture of quality. Partecipatory evaluation and opening towards learners' generated content in online teaching 1-gen-2013 Ghislandi, Patrizia Maria MargheritaRaffaghelli, Juliana Elisa
Prefazione 1-gen-2014 Ghislandi, Patrizia Maria MargheritaRaffaghelli, Juliana Elisa +
Quality as perceived by learners is it the dark side of the MOOCs? 1-gen-2014 Raffaghelli, Juliana ElisaGhislandi, Patrizia Maria MargheritaYang, Nan
Quality teaching matters: perspectives on quality teaching for the modernization of higher education. A position paper 1-gen-2014 Ghislandi, Patrizia Maria MargheritaRaffaghelli, Juliana Elisa