The pursuit of equity and inclusion as the norm of school focus for all: transitioning from compensatory to predominantly holistic approaches / Pasqualotto, Angela; Mainardi, Michele. - In: ITALIAN JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION FOR INCLUSION. - ISSN 2282-6041. - 12:1(2024), pp. 137-147.

The pursuit of equity and inclusion as the norm of school focus for all: transitioning from compensatory to predominantly holistic approaches

Pasqualotto, Angela;
2024-01-01

2024
1
Pasqualotto, Angela; Mainardi, Michele
The pursuit of equity and inclusion as the norm of school focus for all: transitioning from compensatory to predominantly holistic approaches / Pasqualotto, Angela; Mainardi, Michele. - In: ITALIAN JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION FOR INCLUSION. - ISSN 2282-6041. - 12:1(2024), pp. 137-147.
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11572/417870
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
  • OpenAlex ND
social impact