Martini, Umberto

Martini, Umberto  

Economia e management (29/10/12-)  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 193 (tempo di esecuzione: 0.058 secondi).
Titolo Anno di pubblicazione Autori Unitn File
4L tourism (landscape, leisure, learning and limit): responding to new motivations and expectations of tourists to improve the competitiveness of Alpine destinations in a sustainable way 1-gen-2008 Franch, MariangelaMartini, UmbertoBuffa, FedericaParisi, Gerardine
A managerial approach for the sustainability of tourism development and destination competitiveness 1-gen-2010 Della Lucia, MariaMartini, UmbertoFranch, Mariangela
A Method for the Classification of Relationships and Information Needs of Tourist Destination Players 1-gen-2001 Franch, MariangelaMich, LuisaMartini, Umberto
A modular approach to quality evaluation of tourist destination web sites: the quality model factory 1-gen-2005 Mich, LuisaFranch, MariangelaMartini, Umberto
ANALISI E PROSPETTIVE DEL FAMILY BUSINESS NEL SETTORE TURISTICO-ALBERGHIERO NELL'ARCO ALPINO 1-gen-2008 Franch, MariangelaMartini, UmbertoBuffa, Federica
Approccio alla sostenibilità, governance e competitività delle destinazioni turistiche: stato dell'arte e prospettive 1-gen-2013 Martini, Umberto
Approccio partecipativo e processo di certificazione di una destinazione turistica community. Il caso “San Vigilio Dolomites" 1-gen-2022 Buffa FedericaMasotti PaolaMartini Umberto +
Atteggiamento dei giovani consumatori verso la pubblicità online: un'analisi esplorativa 1-gen-2009 Franch, MariangelaMartini, UmbertoBuffa, Federica
Awareness and exploitation of the potential of the Web by SMTEs: the case of alpine hotels in Italy and France 1-gen-2005 Franch, MariangelaMartini, UmbertoNovi Inverardi, Pier LuigiBuffa, Federica
Building awareness in community destination to preserve local gastronomic heritage 1-gen-2023 Massacesi, ChiaraMartini, UmbertoBuffa, Federica
Celebrity endorsement e brand equity nell'outdoor-mountaineering 1-gen-2016 Martini, UmbertoBuffa, FedericaCaporusso, Letizia
Challenges and opportunities of digital nomadism for minor tourism destinations: the case of Valsugana (Italy) 1-gen-2023 Lonardi, SerenaBuffa, FedericaMartini, Umberto
Community participation and stakeholder engagement in natural resource management. An opportunity for the co-creation of sustainable tourism products 1-gen-2018 Martini U.Buffa F.Notaro S.Zeni N.Novi Inverardi P. L.
Community Participation, Natural Resource Management and the Creation of Innovative Tourism Products: Evidence from Italian Networks of Reserves in the Alps 1-gen-2017 Martini U.Buffa F.Notaro S.
Competenze e formazione per un turismo che cambia 1-gen-2007 Martini, Umberto
Competitiveness and sustainability in alpine destinations: the opportunities opened by integrating agriculture and tourism 1-gen-2015 Martini, UmbertoBuffa, Federica
Comportamenti e scelte del turista fai-da-te nelle Dolomiti 1-gen-2005 Martini, UmbertoFranch, MariangelaNovi Inverardi, Pier LuigiBuffa, Federica
Comunicare il museo come attrazione turistica 1-gen-2009 Martini, Umberto
Consapevolezza e sensibilità dei turisti per offerte di turismo sostenibile. Logiche di interpretazione ambientale per la valorizzazione delle aree naturali 1-gen-2019 Buffa F.Novi Inverardi P. L.Martini U. +
Creating Tourist Experiences in European Alpine Areas: Beyond Mass Tourism 1-gen-2016 Martini, UmbertoBuffa, Federica