Martini, Umberto

Martini, Umberto  

Economia e management (29/10/12-)  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 185 (tempo di esecuzione: 0.048 secondi).
Titolo Anno di pubblicazione Autori Unitn File
4L tourism (landscape, leisure, learning and limit): responding to new motivations and expectations of tourists to improve the competitiveness of Alpine destinations in a sustainable way 1-gen-2008 Franch, MariangelaMartini, UmbertoBuffa, FedericaParisi, Gerardine
A managerial approach for the sustainability of tourism development and destination competitiveness 1-gen-2010 Della Lucia, MariaMartini, UmbertoFranch, Mariangela
A Method for the Classification of Relationships and Information Needs of Tourist Destination Players 1-gen-2001 Franch, MariangelaMich, LuisaMartini, Umberto
ANALISI E PROSPETTIVE DEL FAMILY BUSINESS NEL SETTORE TURISTICO-ALBERGHIERO NELL'ARCO ALPINO 1-gen-2008 Franch, MariangelaMartini, UmbertoBuffa, Federica
L'applicazione delle Information and Communication Technologies sull'attività di promozione e di commercializzazione delle destinazioni turistiche 1-gen-2002 Martini, Umberto
Le applicazioni del marketing diretto e le politiche di account management nel settore delle telecomunicazioni 1-gen-1996 Martini, Umberto
Approccio alla sostenibilità, governance e competitività delle destinazioni turistiche: stato dell'arte e prospettive 1-gen-2013 Martini, Umberto
Un approccio modulare alla valutazione della qualità dei siti web delle destinazioni turistiche 1-gen-2004 Mich, LuisaMartini, Umberto +
Un approccio strategico ai trasferimenti di know how 1-gen-1997 Martini, Umberto
Atteggiamento dei giovani consumatori verso la pubblicità online: un'analisi esplorativa 1-gen-2009 Franch, MariangelaMartini, UmbertoBuffa, Federica
Awareness and exploitation of the potential of the Web by SMTEs: the case of alpine hotels in Italy and France 1-gen-2005 Franch, MariangelaMartini, UmbertoNovi Inverardi, Pier LuigiBuffa, Federica
The bottom-up approach and PPPs as key-drivers in the creation of sustainable tourism products: Evidence from a community destination 1-gen-2019 Federica BuffaNicola ZeniUmberto MartiniPier Luigi Novi InverardiSandra Notaro
Celebrity endorsement e brand equity nell'outdoor-mountaineering 1-gen-2016 Martini, UmbertoBuffa, FedericaCaporusso, Letizia
The challenge of sustainable ski area management: the New Zealand club fields model between experience and sense of place 1-gen-2021 Cambruzzi, GiuliaBuffa, FedericaMartini, Umberto +
The challenges of sustainability in the management of ski offer. The Dolomites 1-gen-2019 Martini U.Buffa F.Lonardi S.
The challenges of sustainability in the management of ski resorts: the experience of the Dolomites 1-gen-2019 Martini, UmbertoBuffa, FedericaLonardi, Serena
Community participation and stakeholder engagement in natural resource management. An opportunity for the co-creation of sustainable tourism products 1-gen-2018 Martini U.Buffa F.Notaro S.Zeni N.Novi Inverardi P. L.
Community Participation, Natural Resource Management and the Creation of Innovative Tourism Products: Evidence from Italian Networks of Reserves in the Alps 1-gen-2017 Martini U.Buffa F.Notaro S.
Competenze e formazione per un turismo che cambia 1-gen-2007 Martini, Umberto
Competitiveness and sustainability in alpine destinations: the opportunities opened by integrating agriculture and tourism 1-gen-2015 Martini, UmbertoBuffa, Federica