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Titolo Anno di pubblicazione Autori Unitn File
Web site quality evaluation: Lightweight or Heavyweight Models? 1-gen-2003 L. MichM. FranchP. L. Novi InverardiPietro Marzani
Il profilo dei turisti nelle Dolomiti: il turista fai da te in Trentino a confronto con gli ospiti dell'Alto Adige e del Veneto 1-gen-2003 Martini, UmbertoFranch, MariangelaNovi Inverardi, Pier LuigiBuffa, Federica
Inversione numerica della trasformata di Laplace per funzioni tipo-lognormale 1-gen-2003 Novi Inverardi, Pier LuigiTagliani, Aldo
Defining internet marketing strategies for Alpine tourist destinations. Lessons from an empirical research study of the Dolomites area 1-gen-2003 Martini, UmbertoFranch, MariangelaNovi Inverardi, Pier Luigi
Choosing the rightweight model for Web site quality evaluation 1-gen-2003 Mich, LuisaFranch, MariangelaNovi Inverardi, Pier LuigiMarzani, Pietro
Hausdorff moment problem via fractional moments 1-gen-2003 Novi Inverardi, Pier LuigiTagliani, Aldo +
MSE-Comparison of Some Different Estimators of Entropy 1-gen-2003 Novi Inverardi, Pier Luigi
eTourism Project - Research areas and second-year results 1-gen-2003 Franch, MariangelaMartini, UmbertoMich, LuisaNovi Inverardi, Pier Luigi
The use of the web by small and medium-sized mountain hotels 1-gen-2004 Martini, UmbertoFranch, MariangelaNovi Inverardi, Pier LuigiBuffa, FedericaMarzani, Pietro
The Role of the Regional Tourist Boards in the Destination Marketing Policies: The Case of the Dolomites 1-gen-2004 Franch, MariangelaMartini, UmbertoNovi Inverardi, Pier LuigiBuffa, Federica
Market research for requirements analysis using linguistic tools 1-gen-2004 Mich, LuisaFranch, MariangelaNovi Inverardi, Pier Luigi
Mass-ski tourism in the Dolomites and sustainability: some evidences from two field research projects 1-gen-2004 Martini, UmbertoFranch, MariangelaNovi Inverardi, Pier LuigiBuffa, FedericaMarzani, Pietro
Supporting decision making in quality projects for web sites: a framework for tourist destinations 1-gen-2004 Mich, LuisaFranch, MariangelaNovi Inverardi, Pier LuigiMarzani, Pietro
Statistical properties of acoustic emission signals from metal cutting processes 1-gen-2004 Novi Inverardi, Pier LuigiTagliani, Aldo +
Discrete Distributions from Moment Generating Function 1-gen-2004 Novi Inverardi, Pier LuigiTagliani, Aldo
Progetto di ricerca del gruppo eTourism: risultati del terzo anno. Area di ricerca 2: analisi dell’organizzazione dell'offerta turistica e ruolo delle ICT nello sviluppo delle relazioni tra attori e con il mercato 1-gen-2004 Franch, MariangelaMartini, UmbertoNovi Inverardi, Pier LuigiBuffa, FedericaMarzani, Pietro
Comportamenti e scelte del turista fai-da-te nelle Dolomiti 1-gen-2005 Martini, UmbertoFranch, MariangelaNovi Inverardi, Pier LuigiBuffa, Federica
The moments determine all the distribution (not only the tails) 1-gen-2005 Novi Inverardi, Pier LuigiTagliani, Aldo
In search of the best approximant for option pricing 1-gen-2005 Novi Inverardi, Pier LuigiTagliani, Aldo
The Community Model and Sustainability in Tourism Destinations: the Case of the Dolomites 1-gen-2005 Franch, MariangelaMartini, UmbertoNovi Inverardi, Pier LuigiBuffa, FedericaMarzani, Pietro
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