Teacher professional development and academic educational innovation: new learning strategies to improve teaching practices at the University of Padova / Serbati, Anna; Felisatti, Ettore; Mazzucco, Cristina. - STAMPA. - (2014), pp. 231-245. (Intervento presentato al convegno Expanding opportunities for Adult learning and development tenutosi a Charleston, US nel November 2-4).

Teacher professional development and academic educational innovation: new learning strategies to improve teaching practices at the University of Padova

Serbati, Anna;Felisatti, Ettore;
2014-01-01

2014
Proceedings of the 2014 International Pre-Conference
USA
Commission for International Adult Education (CIAE)
Serbati, Anna; Felisatti, Ettore; Mazzucco, Cristina
Teacher professional development and academic educational innovation: new learning strategies to improve teaching practices at the University of Padova / Serbati, Anna; Felisatti, Ettore; Mazzucco, Cristina. - STAMPA. - (2014), pp. 231-245. (Intervento presentato al convegno Expanding opportunities for Adult learning and development tenutosi a Charleston, US nel November 2-4).
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11572/327628
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
  • OpenAlex ND
social impact