In the last ten years, knowledge management (KM) has become a new fashioned managerial practice. Though KM theories seem to benefit from a contamination" with cognitive and social sciences

A Distributed Intelligenge Paradigm for Knowledge Management / Manzardo, Alberto; Bonifacio, Matteo; Bouquet, Paolo. - ELETTRONICO. - (2000).

A Distributed Intelligenge Paradigm for Knowledge Management

Bonifacio, Matteo;Bouquet, Paolo
2000-01-01

Abstract

In the last ten years, knowledge management (KM) has become a new fashioned managerial practice. Though KM theories seem to benefit from a contamination" with cognitive and social sciences
2000
Trento, Italia
Università degli Studi di Trento. DEPARTMENT OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY
A Distributed Intelligenge Paradigm for Knowledge Management / Manzardo, Alberto; Bonifacio, Matteo; Bouquet, Paolo. - ELETTRONICO. - (2000).
Manzardo, Alberto; Bonifacio, Matteo; Bouquet, Paolo
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
68.pdf

accesso aperto

Tipologia: Versione editoriale (Publisher’s layout)
Licenza: Tutti i diritti riservati (All rights reserved)
Dimensione 248.58 kB
Formato Adobe PDF
248.58 kB Adobe PDF Visualizza/Apri

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/11572/358611
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact