Teachers' perceptions about collaboration and inclusion using a tangible digital storytelling tool (i-Theatre) in pre-school and primary education: the included project research pilot study / Filosofi, Fabio; Alonso-Campuzano, Cristina; Pasqualotto, Angela; Iandolo, Giuseppe. - (2021). ((Intervento presentato al convegno EDULEARN21 tenutosi a Spain nel 5th - 6th of July, 2021 [10.21125/edulearn.2021].

Teachers' perceptions about collaboration and inclusion using a tangible digital storytelling tool (i-Theatre) in pre-school and primary education: the included project research pilot study

Filosofi, Fabio;Pasqualotto, Angela;Iandolo, Giuseppe
2021

EDULEARN21 Proceedings
EDULEARN21 Proceedings
International Conference on Education and New Learning Technologies
978-84-09-31267-2
Filosofi, Fabio; Alonso-Campuzano, Cristina; Pasqualotto, Angela; Iandolo, Giuseppe
Teachers' perceptions about collaboration and inclusion using a tangible digital storytelling tool (i-Theatre) in pre-school and primary education: the included project research pilot study / Filosofi, Fabio; Alonso-Campuzano, Cristina; Pasqualotto, Angela; Iandolo, Giuseppe. - (2021). ((Intervento presentato al convegno EDULEARN21 tenutosi a Spain nel 5th - 6th of July, 2021 [10.21125/edulearn.2021].
File in questo prodotto:
Non ci sono file associati a questo prodotto.

I documenti in IRIS sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://hdl.handle.net/11572/314234
 Attenzione

Attenzione! I dati visualizzati non sono stati sottoposti a validazione da parte dell'ateneo

Citazioni
  • ???jsp.display-item.citation.pmc??? ND
  • Scopus ND
  • ???jsp.display-item.citation.isi??? ND
social impact